DYREKTOR SZKOŁY
Przyroda
Biologia
Ochrona środowiska
Zarządzanie w oświacie
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Przyroda
Biologia
Ochrona środowiska
Zarządzanie w oświacie
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Wychowanie fizyczne
Wychowanie do życia w rodzinie
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Edukacja wczesnoszkolna i oligofrenopedagogika
Edukacja wczesnoszkolna i nauczanie przedszkolne
Tyflopedagogika
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzm
Informatyka
Technika
Edukacja wczesnoszkolna
Oligofrenopedagogika
Wczesne nauczanie języka angielskiego
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Matematyka
Fizyka
Przygotowanie pedagogiczne
Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu
nauczyciel języka angielskiego
nauczyciel języka niemieckiego
slawista
członek HYPIA – The International Association of Hyperpolyglots
członek PSNJN – Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Niemieckiego
członek IATEFL Poland – International Association of Teachers of English as a Foreign Language IATEFL Poland – Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce
geografia
przyroda
pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
oligofrenopedagogika
wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
trening umiejętności społecznych TUS
terapia ręki
asystent turystyczny osób niepełnosprawnych
tutor rozwojowy
wiedza o społeczeństwie
wychowanie do życia w rodzinie
Pedagogika Specjalna
Surdopedagogika
Tyflopedagogika
Oligofrenopedagogika
Terapia pedagogiczna
Resocjalizacja
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Zarządzanie oświatą
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Terapia pedagogiczna w zakresie rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością ruchową w tym afazją
Wychowanie fizyczne
Zintegrowane Nauczanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne
Instruktor judo
trener personalny
Integracja sensoryczna z elementami terapii behawioralnej
Trener rugby tag
Instruktor fitness
Instruktor pływania
Instruktor gimnastyki korekcyjnej
Trener personalny
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Edukacja dla bezpieczeństwa
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
Pedagogika socjalna i opiekuńcza
Wyrównywanie szans życiowych osób niepełnosprawnych
Zarządzanie kadrami i doradztwo zawodowe
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Specjalista ds edukacji i wspomagania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Surdopedagog
Tyflopedagog
Specjalista terapii ręki
Trener Umiejętności Społecznych TUS
Wychowanie muzyczne
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Biologia
Przyroda
Chemia
Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu
Filologia polska
Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna
Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu
Język niemiecki
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Matematyka
Zajęcia informatyczne
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
surdologopeda
język polski
historia
terapia ręki
Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, matematyk, terapeuta TUS, terapeuta ręki.
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Oligofrenopedagogika
Tyflopedagogika
Terapia pedagogiczna
szkolenia i kursy m.in. Trening Umiejętności Społecznych, Terapia EEG Biofeedback, Terapia metodą ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato, Diagnoza dysleksji, Diagnoza dyskalkulii, Trening funkcji poznawczych, Terapia ręki.
pedagog szkolny
pedagogika społeczno-opiekuńcza
pedagogika resocjalizacyjna
terapeuta zajęciowy
Filologia angielska tłumaczeniowa z językiem chińskim’.
W trakcie realizacji: kierunki podyplomowe: ‚przygotowanie pedagogiczne’ i ‚edukacje i terapie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu’.
Historia
Język angielski
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczanie zintegrowane
Oligofrenopedagogika
Terapia pedagogiczna
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Język angielski
Język polski
Nauczanie zintegrowane
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Język polski
Oligofrenopedagogika
Logopedia
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne
Oligofrenopedagogika
Surdopedagogika
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca
Pedagogika terapeutyczna
Kynoterapia
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Religia
Pedagogika społeczno-opiekuńcza
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne
Oligofrenopedagogika
Tyflopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczanie zintegrowane
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczanie zintegrowane
Oligofrenopedagogika
Tyflopedagogika
Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne
Oligofrenopedagogika
Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Surdopedagogika
Język polski
Oligofrenopedagogika
Tyflopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
tel. 32 2420 755 w godzinach pracy świetlicy.
Wychowanie fizyczne
Oligofrenopedagogika
Surdopedagogika
Tyflopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Matematyka
Informatyka
Zajęcia komputerowe
Oligofrenopedagogika
Tyflopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne
Religia
Oligofrenopedagogika
Surdopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Język polski
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Zajęcia techniczne
Plastyka
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Wychowanie fizyczne
Gimnastyka korekcyjna
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Matematyka
Wychowanie do życia w rodzinie
Oligofrenopedagogika
Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
Psychologia
Oligofrenopedagogika
Kwalifikacje z zakresu pracy z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju, w tym z autyzmem i zespołem Aspergera
Psychokorekcja zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży
Terapia pedagogiczna w zakresie rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością ruchową w tym afazją
Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, specjalizacja: kultura medialna w bibliotekach szkolnych
Uprawnienia pedagogiczne jako nauczyciel bibliotekarz oraz nauczyciel technologii informacyjnej.
Przygotowanie w zakresie prowadzenia bajko- i biblioterapii w szkole